www.bahn.de

Precis som våra första kommenterare redan påpekat så är den abslout bästa sidan för tågtidtabeller den tyska bahn.de. Den är bättre än både Västtrafik och Sj tillsammans och man kan söka bland iprincip alla stationer i hela europa. Ungefär hälften av alla biljetter går att köpa där - förutom vissa regionaltåg som det inte änns går att köpa biljett till - men det som inte går att ordna på hemsidan går alltid att ordna hos SJ i Centralhuset - det är grymt kul att gå dit och shoppa sin framtid. På bahn.de har jag lagt ner många timmar av min vakna tid de senaste veckorna. Värt! <3/Cajsa

image42

Kommentarer
Postat av: Julia

Hm, jag vet inte om jag har någon riktigt smarrig tågluffarhistoria att berätta om, men min kusin har iallafall berättat om hur många det var som ville bjuda henne på mat på tågen, alla hade med sig mängder av extramat och räknade med att hon skulle bjuda dem på mat också. Sen berättade hon om hur rasistiska några vakter var på ett tåg i Spanien, dom var taskiga mot en svart kille men log mot alla andra människor. Hon tänkte nästan gå fram och skälla ut dom men märkte att dom hade gevär, man kanske inte ska bråka med vem som helst.. det var nog vad jag hade att dela med mig av, haha.

2008-05-23 @ 14:49:57
URL: http://OHHboy.blogg.se
Postat av: Cajsa

Tråkigt när man ska behöva möta idioter bland allt schysst folk. Hoppas att resan var bra överlag ändå! :)

2008-05-23 @ 16:20:31
URL: http://tagluffarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0