Cut for rail

Nu är mitt hår klippt - avklippt. Det är obehagligt och betydligt kortare än innan. Jag har liksom klippt av mitt livs första hårsvall (när jag var liten hade jag bara praktiska frisyrer som min mor klippte) och nu när jag äntligen fått ut lite längd så försvann det igen. Men det är så det måste bli. Hela mitt hår var ett levande bevis på klyvna hårtoppar. Ändå så känns det sorgligt och ångersfullt. Men jag intalar mig att detta var det enda rätta - det var ett måste inför sommarens slit och släng - eller?

Kommentarer
Postat av: Julia

men vad underbart att tågluffa, det vill jag också göra, min kusin hade en oerhört häftig upplevelse då. blandade känslor tror jag..

2008-05-22 @ 18:06:05
URL: http://OHHboy.blogg.se
Postat av: Cajsa

Gör som vi och impulsköp första biljetterna/hotellnätterna - så finns det ingen återvändo sedan och plötsligt är man påväg!

2008-05-23 @ 00:33:05
URL: http://tagluffarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0