Packa pappaspacksäckpackapappaspacsmäck

Det är snuskigt snart vi ska sätta oss på tåget - om 16 timmar närmare bestämt! Ändå sitter jag fortfarande i pyjamas fastän jag gick upp klockan tio. Det har skett vissa packningsförsök, även om kläderna aldrig nått väskan. Saneringen av min kropp som jag lovat mig själv i form av benrakning, nytvättat hår och total renhet syns inte i sikte heller. Men havregrynen med russin och solrosfrön är packade och pengarna sorterade. Jag har inte änns bestämt mig om jag ska ha lakan med mig eller ej. Jag har gått på speed ända fram tills idag, nu känner jag mig helt lugn - så lugn att jag vet att jag kommer gripas av panik imorgon bitti när jag märker att jag har glömt de obetydligaste sakerna, typ ögonfransböjare.  Nåväl, nu pillar jag med diverse musik som ska med i lurarna - prioriteringar alltså.../Cajsa!
Planera packningen
Passande bok
Dessutom har jag funnit en mycket passande bok att läsa på luffen!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hejsan Alice.



ett litet tips: ta med snöre och klykor. alltid bra att ha med så man kan hänga upp tvätt, på rummet balkongen etc. det hade alltid jag ned.

ha det så jätte brá

faster bitte

2008-06-15 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0