Tvåkilos kameran

En tanke som besvärat mig under hela planeringsprocessen är min astjocka kamera. Ska den få följa med eller ej? Att jag vill ha med den är ju självklart men nackdelarna vägs mot fördelarna: tung - ändå ganska liten, stor - men väldigt bra, jobbig att bära på - men det blir grymma bilder, värsta värdesaken - men jag är väl inte den enda turisten med kamera?
Åh, jag som tycker att det är jobbigt att bära på den bara här i Göteborg, dessutom tar jag alldedes för många bilder  på samma sak och kan inte avgöra vilken jag ska spara. Nåväl, en kamera är till för at brukas, och brukas väl. Den har nog alltid haft en plats i ryggsäcken dock bredvid en viss ångest. /Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0