Tjohopp sverige! Vi sitter

MMS

Tjohopp sverige! Vi sitter på ännu en mystisk tågstation, denna gången i Prag och jämrar oss över att bilderna inte kommer upp på bloggen. Vi har ätit snabbmat i brist på tid att leta upp något annat än mc donalds som verkar våra det enda som finns här ute i bushen. Så vi lider av ett visst obehag eftersom våra inre organ är insmorda i dvs former av fett, pulver, socker och låtsasmat i allmänhet. Tåget är försenat och vi kommer antagligen nå berlin tidigast åtta ikväll. Och fastän det kan låta som om vi har det dåligt så måste jag säga att detta är en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv och jag önskar att resan kunde fortsätta en vecka till, och en till och en till... För att tågluffa är bättre, roligare och större än vad jag någonsin föreställt mig. /Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0