Paris, je t'aime

(Alice)
Hejsan alla glada. Det ar extremt svart att skriva pa ett franskt tangentbord, men jag far gora mitt basta.
Har nu insett till min stora besvikelse att man inte kan skicka flera bilder i ett meddelande fran mobilen. Jag kommer senare att skicka de bilder som inte kommit med sa att ni kan njuta av dem ocksa.
Nu sitter vi och chillar/ dodar tid pa hotellet, vart tag gar om 2 och en halv timme.
Vi har kopt massa god mat att ha pa taget, daribland en massa ostar, korv (till mig, inte till Cajsa) lax till Cajsa, mjolk, baguette och en javla massa ananas juice.
Vi ar oerhort glada att vi budgeterade sa mycket pengar for mat (400 kr)  per dag, vi har nu insett att vi kommer ha en massa pengar over, speciellt nar vi ska second-hand shoppa for kilopris i Berlin.
Je t'embrasse!
XOXOXOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0