One week to go

Asså tjena. Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker. Magpirret är nu inställt på maximum och ångesttankar blandat med happy thaughts är det enda som ockuperar min hjärna just nu.
Det är därför nu dags för sista-minuten-fix.
Idag var jag och min kära moder på stan och bockade av lite saker på min lista. Jag tecknade bland annat ett abbonemang och fick en finfin mobil på köpet.
Jag har dessutom investerat i en äkta backpacker ryggsäck från Everest. Den har en miljard funktioner.
EVEREST TRAVEL BP 60L

För att inte tala om brutalshoppingen på Apoteket.
Jag har nu inhandlat småflaskor med schampoo, tvål, rengöringslotion och tandkräm, skavsårsplåster,
vanligt plåster, handesinfektion, Panodil, myggspray, sunlotion,
sårtvätt och Imodium (mot diarré haha).

Nu saknas bara handtvättmedel på inköpslistan. Phu.

/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0