Nu ska vi lämna paradiset o

MMS

Nu ska vi lämna paradiset och jag kom just på att vi ska sitta konstant på tåg i närmare 24 timmar, vi åker från Vernazza till la spezia, där tar vi tåget till Zürich för att ta natttåget till tjeckien. Nästan ingen bytestid alls, jag kom på att vi kanske måste äta något idag också? Tågmaten är liksom inget alternativ. Är det någon som har bra tips på resemat för 24-timmars trippen som inte kräver tilllagning eller kylskåp så får ni gärna tipsa oss eller akutskicka ett sms. Puss! Cajsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haloj!

Frukt, bröd och kanske en ost, och mycket vatten så klarar ni er hur bra som helst under resan.

mvh

mc

2008-06-25 @ 10:35:07
Postat av: Klara KLARA KLARA I TJECKIEN

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Jag ar i Jablonec nad Nisou. KOM HIT¨

Om ni inte kommer hit důdar jag er.

Var ska ni efter Tjeckien

TELL ME EVERYTHING

eller skicka Sms till mig med lite info om var ni ar pa vag

0703279327

2008-06-25 @ 11:03:39
Postat av: Mikael

Hej,hej!!

Hoppas resan rullar på, misstänker att ni sitter på tåget och har det bra just nu. Här hemma är allt OK. Tror jag stötte ihop med Anders, Alice pappa, tidigare idag. Visst har han en vinröd ganska mjuk VOLVO kombi.

mc

2008-06-25 @ 15:31:34
Postat av: Anders aka Alice pappa

Nädu Mikael, min kombi är svart och stenhård.

2008-06-25 @ 21:51:36
Postat av: barzo

men anders du är ju iaf en riktig mjukis.

2008-06-25 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0