Dags för forsränning!

MMS

Dags för forsränning!


Kommentarer
Postat av: tina

FAN VAD AWESOME. och här sitter jag i mitt mörker och räknar muttrar. satan i gatan vad häftigt jag dog en smula nu.

2008-06-26 @ 14:59:53
URL: http://laquartette.blogg.se/
Postat av: Maria O

Åh, det skulle jag också vilja göra! De närmaste dagarna är vi dock fullt sysselsatta med att tvätta, packa och flyga. Planet mot Europa lyfter i morgon kväll och många, många timmar senare landar vi i Göteborg. Kanske hinner vi med en kanotfärd eller en liten segeltur under veckorna i Sverige. Det är också trevligt.

2008-06-27 @ 08:51:08
Postat av: Pia

Kom ni tillbaka efter forsränningen? Den lät läskig och sedan dess har vi inte hört något??? sitter i soffan hemma, dricker kaffe och ska strax packa inför Stockholmsresan: Bilen blir full: Mikael, Kristian, Sofia, Stina och jag. Först till Sofias lägenhet sedan till Irene och Ulf och imorgon till Yvonne i Sala och silvergruvan där. Söndag hemma igen. Under tiden cyklar Mikael och Kristian tillbaka... Längtar så efter er nu. Här anar vi att det kommer en sommar snart.. då blir det segling...Kramar Pia

2008-06-27 @ 09:51:01
URL: http://tagluffarna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Åh va kul :D jag hade varit livrädd haha.

2008-06-28 @ 19:43:48
Postat av: Anders aka Alice pappa

SYSTEMET HAR KOLLAPSAT! Tjejerna bloggar och skickar in text & bilder, men det fastnar på nån server. Jag har snackat med killen som hostar sajten, men han tycks inte få nån ordning på det. Dom är just nu i Berlin och mår bra. Hälsar Alices pappa som ska stämma hela internet!

2008-06-29 @ 06:27:13
Postat av: Klara i Tjeckien

Jag vill stamma Tjeckien istallet for deras otroligt daliga infrastruktur samt att vissa snygga killar bara pratar tjeckiska. Vad ar det liksom

2008-06-29 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0