NU FÅR DET VARA NOG! Här si

MMS

NU FÅR DET VARA NOG! Här sitter vi i godan ro och så sitter det en äcklig jävla GUBBE och äckelstirrar på oss! Kan vi få sitta ifred och ha det trevligt, utan att känna oss som skyltdockor?! När Cajsa (och jag) gav honom onda ögat tog han det som en flirtig blick. Jag vill bara gå fram och smälla till hans vidriga tryne så att han inte kan använda sin motbjudande blick längre. Nästa gång detta händer ska jag ge dem det fetaste långfingret jag har, och om inte det hjälper är det fetingsmockan som gäller. ÄCKLIGA SVIN, JAG HOPPAS NI DÖR ENSAMMA OCH MALÄTNA! / Alice


Kommentarer
Postat av: Anders aka Alice pappa

Det är farligt att bli sådär arg, Alice.

2008-07-02 @ 09:44:45
Postat av: Gull-Britt, Alices mormor

Det är rätt Alice. På dem bara!

Kram mormor

2008-07-02 @ 16:16:26
Postat av: M

Jävla porrtyskar -.-

2008-07-02 @ 22:39:53
Postat av: Marie, Alices mamma

Antagligen är han redan ensam. Och kommer att förbli det. Antagligen rättvist så.

2008-07-03 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0